Warning: include_once(/home/saltsini/public_html/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-phase1.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/spytzo95/public_html/saltsinistas.gr/wp-content/advanced-cache.php on line 20

Warning: include_once(): Failed opening '/home/saltsini/public_html/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-phase1.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php71/pear') in /home/spytzo95/public_html/saltsinistas.gr/wp-content/advanced-cache.php on line 20
ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ: ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2016 - Saltsinistas

ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ: ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2016

ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΜΑ ΜΕ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ

ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ Η ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ

Ένας συντηρητικός προϋπολογισμός νοικοκυρεύει. Δέχεται όμως όπως φαίνεται και να υποταχθεί στην κατεύθυνση ενός κεντρικού κράτους που αποτυπώνει την κατάσταση ως: διαχείριση μιζέριας; Όπως ειπώθηκε και στο δημοτικό συμβούλιο η διεκδίκησή διαφορετικής αντιμετώπισης της αυτοδιοίκησης από το κεντρικό κράτος και το τέλος της υποχρηματοδότησης οφείλει να αποτελέσει ένα κοινό και δυναμικό αγώνα του δήμου μας.

Σε αυτή την συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου συζητήθηκε ο προϋπολογισμός του Δήμου για το 2016. Ο προϋπολογισμός είναι στην ουσία το τοπικό σύμφωνο εσόδων και εξόδων για την τρέχουσα χρονιά, αποτυπώνει τη πραγματική κατάσταση δεικνύοντας παράλληλα την κατεύθυνση που έχει ο Δήμος για το μέλλον.

Το νοικοκύρεμα αδιαμφισβήτητα αποτελεί πολύ σημαντικό κέρδος για το δήμο μας. Δεν πρέπει όμως να μας καθησυχάζει. Αποτελεί αυτονόητη υποχρέωση μιας δημοτικής αρχής και συνάμα υπαγορεύεται από την σχετική νομοθεσία. Η αισιοδοξία μας ας είναι συγκρατημένη αφού η οικονομική κρίση αποτελεί αστάθμητο παράγοντα και το χρονοδιάγραμμα ξεχρέωσης ας ελπίσουμε να είναι το δυνατόν συντομότερο.

Ένας συντηρητικός προϋπολογισμός νοικοκυρεύει. Δέχεται όμως όπως φαίνεται και να υποταχθεί στην κατεύθυνση ενός κεντρικού κράτους που αποτυπώνει την κατάσταση ως : διαχείριση μιζέριας;; Όπως ειπώθηκε και στο δημοτικό συμβούλιο η διεκδίκησή διαφορετικής αντιμετώπισης της αυτοδιοίκησης από το κεντρικό κράτος και το τέλος της υποχρηματοδότησης οφείλει να αποτελέσει ένα κοινό και δυναμικό αγώνα του δήμου μας.

Κατά την διάρκεια της συνεδρίασης ακούστηκαν διάφορες τοποθετήσεις άλλες σχολιάζοντας καθαρά από άποψη αριθμών τον προϋπολογισμό και άλλες σχολιάζοντας καθαρά την πολιτική κατεύθυνση του. Υπήρχαν και φωνές που τόνισαν ότι το καλάθι θα πρέπει να είναι μικρό και όλα θα γίνουν μέσω της συνεργασίας και της συμμετοχής όλων.

Άξια παρατήρησης είναι η διαδικασία επιλογής υλοποίησης των έργων: ο δήμος οφείλει και μπορεί για μικρά και μεγάλα έργα να περάσει από την διαδικασία των απευθείας αναθέσεων σε αυτή των διαγωνισμών. Με τον τρόπο αυτό θα εξοικονομήσει πόρους (μέσω πιθανών καλύτερων τιμών) και θα ενισχύσει την συμμετοχή αφού δεν θα υπάρχουν επιχειρηματίες εκτός διαδικασίας. Ακόμη μία κίνηση που θα βελτιώσει την αξιοπιστία του δήμου στην αγορά!

Απογοήτευση προκάλεσε η συζήτηση-σχολιασμός για την υποψηφιότητα της πολιτιστικής πρωτεύουσας αφού κατανοήσαμε για ακόμη μια φορά πως αυτή η άστοχη κίνηση στοίχισε αρκετές χιλιάδες ευρώ στον δήμο μας. Αφορμή στάθηκε σχόλιο πως η Τρίπολη έχει δώσει μέχρι σήμερα 350.000 ευρώ, κάνοντας μία παρουσίαση με μεγάλη προβολή έχοντας σαφές προβάδισμα όπως και άλλες υποψηφιότητες με μεγάλη τσέπη. Και αφού η υποψηφιότητα είναι μία ακριβή επένδυση που εμείς δεν μπορούσαμε να συναγωνιστούμε, γιατί δεν επενδύσαμε τα λεφτά του φακέλου και του λογοτύπου στην καθημερινότητα μας; Γιατί δεν διεκδικήσαμε τον τίτλο μέσω της συμμετοχής των πολιτών κάνοντας την διαφορά σε σχέση με τις άλλες πόλεις;

Τέλος, ας μην ξεχνάμε ότι το συγκριτικό πλεονέκτημα του Δήμου μας δεν είναι άλλο από το φυσικό του περιβάλλον. Αυτό οφείλουμε να προστατεύσουμε αν θέλουμε η ευρύτερη περιοχή να έχει μέλλον. Ιδιαίτερη προσοχή οφείλουμε να επιδείξουμε σε εκ νέου φαινόμενα αποξηράνσεων της λιμνοθάλασσας λόγω άντλησης νερών με στόχο το κέρδος. Επίσης η δημιουργία δημοτικού κάμπινγκ οφείλει να εξεταστεί ενδελεχώς. Με σεβασμό στη φύση και στο τοπίο θα μπορούσε να δημιουργηθεί ένας εξαίρετος προορισμός για τους λάτρεις ποικίλων δραστηριοτήτων που προσφέρει η περιοχή μας. Καλούμε τους συμπολίτες μας στα δημοτικά συμβούλια.

Η συμμετοχή μας δίνει την δυνατότητα να γνωρίζουμε από πρώτο χέρι πως διοικείται ο δήμος μας!

Ραντεβού στο επόμενο…

Διαβάστε στην συνέχεια αναλυτικά πως εξελίχθηκε η συνεδρίαση.

Την Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016 πραγματοποιήθηκε ειδική συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου με κεντρικό θέμα τον προϋπολογισμό του έτους 2016. Εν συνεχεία ακολούθησε η δεύτερη τακτική συνεδρίαση της χρονιάς.

Στην συνεδρίαση παραβρέθηκαν 24 από τους 33 Δημοτικούς Συμβούλους και ο πρόεδρος της τοπικής κοινότητας Μάστρου. Επίσης παραβρέθηκαν 2 δημοτικοί υπάλληλοι, και 5 δημότες.

Η συνεδρίαση ξεκίνησε με τον αντιδήμαρχο οικονομικών Σπύρο Καρβέλη να διατυπώνει την εισήγησή του για τον προϋπολογισμό του 2016.

Αισιοδοξία πως το χρέος θα αποτελέσει
παρελθόν σε 2 χρόνια.

Κάθε σημείο του προϋπολογισμού είναι σημαντικό, ειδική βαρύτητα όμως είχε το σημείο που αφορούσε το χρέος του Δήμου. Το χρέος του Δήμου Ιερής Πόλης Μεσολογγίου (χωρίς να συνυπολογίζονται τα νομικά πρόσωπα του Δήμου) ανέρχεται συνολικά σε 3.248.000 ευρώ (2.048.000 ευρώ προς τρίτους και 1.200.000 ευρώ τελεσίδικες αποφάσεις). Πρόβλεψη του αντιδημάρχου είναι ότι με τα σημερινά δεδομένα δημιουργίας του προϋπολογισμού, το χρέος θα αποτελέσει παρελθόν σε 2 χρόνια.
Σε ένα πιο αισιόδοξο σενάριο αυτό θα μπορούσε να γίνει και πιο νωρίς μέσα από πρόγραμμα ληξιπρόθεσμων και σε πιο απαισιόδοξο σενάριο μπορεί να καθυστερήσει αν δημιουργηθούν νέες υποχρεώσεις (π.χ. νέα μέτρα, νέες δικαστικές αποφάσεις).

Κατά την εισήγηση τονίστηκαν επίσης τα εξής:

> Πληρώθηκαν μέσα στο 2015 παλιές υποχρεώσεις ύψους 1.107.000 ευρώ
> Τα ανταποδοτικά τέλη είναι ίδια στον Δήμο μας από το 2011 και είναι τα μικρότερα σε σχέση με άλλους Δήμους του νομού
> Τα έξοδα καυσίμων περιορίστηκαν στα 15.000 ευρώ/μήνα το περισσότερο.
> Δίνεται περισσότερη στήριξη στα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου του Δήμου, δηλαδή στο Πνευματικό κέντρο (636.000 ευρώ ετησίως από 540.000 που ήταν πέρυσι), Κοινωφελής Επιχείρηση (100.000 ευρώ ετησίως από 60.000), Κατράκειο (30.000 ευρώ ετησίως από 10.000).
> Επιβεβλημένη είναι η αγορά κάποιων νέων οχημάτων για την καθαριότητα λόγω παλαιότητας των υπαρχόντων αφού οι επισκευές των βλαβών είναι ασύμφορες καθώς και η αντικατάσταση φωτιστικών δρόμων.
> Κοινωνικό πρόσωπο του Δήμου με χρήματα στο κοινωνικό παντοπωλείο και στο πρόγραμμα των αδέσποτων.
Στόχος το νοικοκύρεμα. Ως μεγάλο όπλο του Δήμου χαρακτηρίστηκε το γεγονός πως δεν δημιουργούνται νέες υποχρεώσεις αν δεν υπάρχουν διαθέσιμα χρήματα στο ταμείο του Δήμου.
Η μοναδική υποχρέωση που δημιουργήθηκε το 2015 ήταν αυτή των 420.000 που ενώ υπήρχαν στα ταμεία του δήμου χρειάστηκαν να πληρωθούν προγράμματα του ΕΣΠΑ που έκλεινε στο τέλος του χρόνου. Το ποσό αυτό με την έγκριση του προϋπολογισμού θα πληρωθεί αφού υπάρχουν τα χρήματα.

Ακολούθησαν ερωτήσεις από τους αρχηγούς των παρατάξεων και στην συνέχεια οι τοποθετήσεις τους.

«Ο προϋπολογισμός αυτός δεν θα μπορέσει να εφαρμοστεί»

Ο Σπύρος Βασιλείου από τον συνδυασμό του Ν. Μουρκούση έθεσε ερωτήσεις για ορισμένα νούμερα που αναγράφονταν στον προϋπολογισμό (όσον αφορά έσοδα από τα λατομεία, αποδοχές για δικηγόρους και ειδικούς συμβούλους, έσοδα απο πρόστιμα ΚΟΚ, μισθώματα ιχθυοτροφείου). Οι ερωτήσεις απαντήθηκαν από την κυρία Τσέλιου, υπάλληλο του Δήμου. Στην τοποθέτησή του υποστήριξε πως ο προϋπολογισμός είναι μη εφαρμόσιμος και δεν πρόκειται να υλοποιηθεί. Υποστήριξε πως λόγο της κρίσης οι προσδοκόμενες εισπράξεις δεν θα είναι στα επιθυμητά επίπεδα και έτσι θα χρειαστούν πολλές ανακατατάξεις στον προϋπολογισμό.
Ο συνδυασμός του ψήφισε ΠΑΡΟΝ.

«Βαδίζουμε στον αυτόματο πιλότο και ο,τι προκύψει»

Ο Πάνος Παπαδόπουλος έκανε ερωτήσεις σχετικά με το χρέος και τις νέες υποχρεώσεις που έχουν δημιουργηθεί. Απαντήσεις δόθηκαν από τον αντιδήμαρχο Οικονομικών. Στην τοποθέτησή του αναφέρθηκε στην έλλειψη στοχοθεσίας και οράματος από πλευράς δημοτικής αρχής κάτι που κατά την άποψη του αποτυπώνεται στον προϋπολογισμό. Επιπλέον σχολίασε πως ο προϋπολογισμός υποτάσσεται στα νούμερο, βαδίζει στον αυτόματο πιλότο και ο,τι βγει. Ψήφισε ΟΧΙ.

«Αυτή η πολιτική είναι βάρβαρη, δεν εξανθρωπίζεται, δεν στρογγυλεύεται,δεν νοικοκυρεύεται. Θέλει ανατροπή!»

Ο Θόδωρος Μαργαρίτης εστίασε στην υποχρηματοδότηση του Δήμου από το κεντρικό κράτος κατά 40%. Ρώτησε ποιες πρωτοβουλίες θα πάρει ο Δήμος τόσο μόνος του αλλά και μέσω της ΚΕΔΕ για να διεκδικήσει αυτά που δικαιούται. Ο δήμαρχος απάντησε ότι μέσω της ΚΕΔΕ υπάρχει καθημερινός αγώνας για το συγκεκριμένο ζήτημα.
Στην 2η ερώτηση ο κ. Μαργαρίτης αναφέρθηκε σε νεοψηφισθέντα νόμο της Βουλής σύμφωνα με τον οποίο δημιουργείται δημοσιονομικό συμβούλιο από το οποίο θα περνούν και οι δαπάνες των Δήμων. Όπως χαρακτηριστικά τόνισε πρόκειται για έναν “αυτόματο κόφτη δημοσίων δαπανών”. Ο δήμαρχος συμφώνησε με τα λεγόμενα του κ. Μαργαρίτη, εκφράζοντας επίσης την απορία πως ένα συμβούλιο θα μπορεί να αξιολογεί τις ανάγκες για δαπάνες που έχει ένας Δήμος.

Στην τοποθέτησή του ο κ. Μαργαρίτης τόνισε ότι δεν πρέπει να πανηγυρίζει κανείς για τον προϋπολογισμό, αφού τα έσοδα από πλευράς του κράτους μειώνονται δραματικά, λιγότερα από τα μισά που προϋπολογίστηκαν. Δεν μπορεί να γίνει νοικοκύρεμα, γιατί υπερφορολογούνται οι πολίτες και το κράτος πηγαίνει αλλού τα χρήματα. Αν προχωρήσει η υλοποίηση του σχεδίου διαχείρισης απορριμάτων, θεωρεί ότι θα βγει εκτός ο προϋπολογισμός. Στα κεντρικά όργανα υπολόγισαν μέσο κόστος ανά πολίτη 70 ευρώ, για τον δήμο μας δηλαδή 2.500.000 ευρώ, άλλο ένα πρόσθετο έξοδο που πρέπει να ληφθεί υπόψη, αν θέλουμε να μην έχουμε σκουπίδια. Βάρβαρη πολιτική, δεν εξανθρωπίζεται, δεν νοικοκυρεύεται.
Ψήφισε ΟΧΙ.

«Πιστεύω πως αυτά τα νούμερα αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα»

Ο Δημήτρης Μακρής στην τοποθέτησή του αναφέρθηκε στους πρώην δημάρχους που δεν έκαναν την ελάχιστη υποδομή στον Δήμο ώστε να προσελκύσουν έσοδα από τουριστικές δραστηριότητες. Ανέφερε διάφορα παραδείγματα προς αξιοποίηση, όπως την παραλία του Λούρου, δημοτικό κάμπινγκ, ιαματικά λουτρά. Τόνισε πως η συνθήκη Ραμσάρ μπορεί να ξεπεραστεί όπως έχει γίνει και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας. Ψήφισε ΝΑΙ στον προϋπολογισμό υποστηρίζοντας πως με αυτά τα έσοδα αυτός είναι ο προυπολογισμός που μπορούσε να γίνει.

Ο Γιάννης Τέγας δεν τοποθετήθηκε. Ψήφισε ΠΑΡΟΝ.

Ο Παναγιώτης Κατσούλης απουσίαζε.

Ο αντιδήμαρχος Μπουσμπουρέλης πήρε τον λόγο για να διευκρινίσει ότι τα έργα που προτίθεται να κάνει ο Δήμος γίνονται με την διαδικασία του διαγωνισμού και όχι των απευθείας αναθέσεων και κατατμήσεων.

Ο αντιδήμαρχος Διαμαντόπουλος παίρνοντας το λόγο τόνισε ότι δεν υπάρχει το αυτοδιοίκητο της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Υπάρχει εγκλωβισμός εξαιτίας του κεντρικού κράτους. Για το αναπτυξιακό όραμα της δημοτικής αρχής σχολίασε ότι δεν μπορεί να αποτυπωθεί στον προϋπολογισμό. Θα αποτυπωθεί μέσω ενός εργαλείου του ΕΣΠΑ, που είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικό. Έδωσε συγχαρητήρια στις υπηρεσίες του Δήμου που λειτουργούν με λίγους υπαλλήλους. Κάλεσε σε συνεργασία για την επόμενη μέρα, μέσα στο υπάρχον θεσμικό πλαίσιο. Αναρωτήθηκε αν θα πρέπει να κάνουμε επανάσταση και απευθυνόμενος στο Θ. Μαργαρίτη είπε ότι αν θα βγει αυτός μπροστά θα τον ακολουθήσει.
Ο αντιδήμαρχος Γιαννόπουλος μίλησε για την αναγκαιότητα των έργων υποδομής. Θεωρεί κρίμα που εν έτη 2016 μιλάμε ακόμη για έργα ύδρευσης ενώ έχουν περάσει όλα αυτά τα χρόνια τόσα προγράμματα ΕΣΠΑ. Είπε ότι δαιμονοποιούνται τα μικρά έργα, ενώ και για αυτά υπάρχουν διαδικασίες οι οποίες τηρούνται.

Ο κ.Σκαρμούτσος μίλησε για την διαχείριση της Κοινωφελούς Επιχείρισης.

Ο Δήμαρχος έκλεισε την συζήτηση τονίζοντας ότι πρώτος στόχος της δημοτικής αρχής είναι το νοικοκύρεμα και ότι η παρούσα δημοτική αρχή έχει και στόχο και όραμα.

Ο προϋπολογισμός εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία.

Αμέσως μετά ξεκίνησε η τρίτη τακτική συνεδρίαση, με 23 δημοτικούς συμβούλους.
Τέθηκε ερώτηση από τον Θ. Μαργαρίτη προς τον Δήμαρχο ο οποίος είναι μέλος του Δ.Σ. των Αλυκών αναφορικά με τις Ελληνικές Αλυκές. Συγκεκριμένα τον ρώτησε αν συμφωνεί με πρόσφατη συνέντευξη του Προέδρου των Αλυκών στην οποία αναφέρεται ως στόχος της επιχείρησης ότι θα υπάρξει αύξηση παραγωγής 10-15 % μετά από ενυδατική αύξηση προς την πλευρά του Αιτωλικού. Επίσης ρωτήθηκε για τα οφειλόμενα των Ελληνικών Αλυκών προς το Δήμο και ποια η τύχη τους. Τέλος ρώτησε για το κόστος των αντλιοστασίων-ομβρίων που έχουν εγκατασταθεί και επιβαρύνουν τους δημότες.

Ο Δήμαρχος δεν είχε διαβάσει την συνέντευξη, απάντησε όμως ότι γνωρίζει πως υπάρχει μια αναπτυξιακή τάση στη στασιμότητα των Αλυκών και ότι υπάρχει επενδυτικό πλάνο. Για τα οφειλόμενα ενημέρωσε ότι έχει δρομολογηθεί εντός του 2016 ο Δήμος να εισπράξει 250.000 ευρώ για τα έτη 2009-2011 και τα υπόλοιπα μέχρι τις 31/12/2016 σύμφωνα με υπόσχεση του Δ.Σ. Αλυκών. Για τα αντλιοστάσια το θέμα είναι υπό διερεύνηση και θα δώσει απαντήσεις ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΜ σε επόμενο διοικητικό συμβούλιο.

Με αφορμή απόφαση εξόφλησης στο ΙΚΑ από πλευράς Πνευματικού Κέντρου, ποσού 15.000 ευρώ, ρωτήθηκε από τον Π.Παπαδόπουλο ο πρόεδρος του Πνευμα-τικού Κέντρου γιατί υπήρξε αυτό το πρόστιμο προς το Πνευματικό Κέντρο και πότε θα εξοφληθούν οι 18 εργαζόμενοι προγράμματος αφού έχει εξοφληθεί η ΚΟΙΝΣΕΠ για το πρόγραμμα αυτό.
Ο κ. Γιαννόπουλος απάντησε ότι οι 15.000 δεν αφορούν εξ ολοκλήρου πρόστιμο, αλλά είναι οι εισφορές προς το ΙΚΑ μαζί με ένα μικρό πρόστιμο, το οποίο προέκυψε από καθυστέρηση καταβολής των εισφορών εξαιτίας καθυστέρησης καταβολής των χρημάτων από πρόγραμμα ΕΣΠΑ στο οποίο εντάσσεται το πρόγραμμα “Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής”. Οι εργαζόμενοι θα πληρωθούν σύντομα από ένα υπόλοιπο του παλαιού προγράμματος. Αυτό το πρόβλημα παρουσιάζεται κάθε χρόνο.

Εσπερινό Λύκειο στο Μεσολόγγι

Επίσης σημαντικά:
1. Ίδρυση Εσπερινών Λυκειακών Τάξεων για το σχολικό έτος 2016-2017. Γίνεται για πρώτη φορά στον Δήμο μας. Θα στεγαστούν στο 1ο Γυμνάσιο για φέτος. Ιδιαίτερα σημαντικό αφού το κοντινότερο Εσπερινό Λύκειο ήταν στο Αγρίνιο.
2. Αποφασίστηκε συγχώνευση των νηπιαγωγείων Νεοχωρίου σε ένα κτίριο.
3. Συμπληρώθηκε η απόφαση 262/2015 που αφορά την εκκαθάριση των Αλυκών Τουρλίδας. Αντικαθίσταται η εταιρία ορκωτών λογιστών GRANT THORNTON με την εταιρία ΣΟΛ. Συγκεκριμένα αντικαθίσταται η Μαρίνα Χρυσανθοπούλου της πρώτης εταιρίας από τον Ελευθέριο Σαμιώτη απο την εταιρία ΣΟΛ.

Τέλος εγκρίθηκαν παραλαβές των προμηθειών και υπηρεσιών:
“Σύστημα τηλεελέγχου δικτύου ύδρευσης” Δήμου Θέρμου, “EX POST ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ (2ο Δημ. Σχολ. Νεοχωρίου)” , “EX POST ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ (2ο Δημ. Σχολ. Αιτωλικού)” , “Υπηρεσίες Ενεργειακού-Τεχνικού Συμβούλου για την εφαρμογή του συστήματος αβαθούς γεωθερμίας (2ο Δημ. Σχολ. Νεοχωρίου)” , “ Υπηρεσίες Ενεργειακού-Τεχνικού Συμβούλου για την εφαρμογή του συστήματος αβαθούς γεωθερμίας (2ο Δημ. Σχολ. Αιτωλικού)”

Κυκλοφορεί και σε έντυπη μορφή στο Πολύπλευρο και στο κέντρο τύπου επί της Χαριλάου Τρικούπη.

symmetexw-2-1

Previous

Η ΥΓΕΙΑ ΔΕΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΕΤΑΙ!

Next

Συνέντευξη

2 Comments

  1. Γεωργία

    Από το επόμενο θα #ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ και εγώ!

  2. ntinos

    «Αυτή η πολιτική είναι βάρβαρη, δεν εξανθρωπίζεται, δεν στρογγυλεύεται,δεν νοικοκυρεύεται. Θέλει ανατροπή!»

    Ίσως το πιο αξιόλογο σχόλιο που για να γίνει πράξη θέλει ΕΝΟΤΗΤΑ !

Αφήστε μια απάντηση

Powered by WordPress & Theme by Anders Norén

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων